Pobierz raport HBRP: ZARZĄDZANIE CENĄ

Jak umiejętnie wiązać wartość i cenę, zachowując satysfakcjonującą marżę?

Cena to potężna siła ekonomiczna, która często decyduje o sukcesach lub porażkach firm. Jednak menedżerowie nagminnie zaniedbują zarządzanie cenami, ponieważ nie rozumieją wielu oddziałujących na nie mechanizmów. Pora wykorzystać siłę drzemiącą w spójnej polityce cenowej, która jest większa, niż się to powszechnie wydaje!

Pobierz raport specjalny „Harvard Business Review Polska” i poznaj odpowiedzi m.in. na poniższe pytania!

  • Co robić, aby uniknąć pułapki utowarowienia i udziału w wyniszczającej wojnie cenowej lub – jeśli już w niej uczestniczysz – jak odzwyczaić klientów od ciągłych rabatów i zniżek?
  • Jak trafnie wyceniać swoje innowacje, by nie ponieść finansowego fiaska i nie dołączyć do 72% firm, które nie potrafią przekuć nowych produktów i usług w sukces finansowy?
  • Dlaczego sprzedaż Twoich handlowców powinna polegać na prezentowaniu wartości Waszych produktów i usług – i jak to robić, by przekonać klientów do wyższych cen?

Przeczytaj 3 wyselekcjonowane artykuły „Harvard Business Review Polska” z praktycznymi wskazówkami: wykorzystaj je w swojej firmie, by zwiększać marże i zyski.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Skontaktuj się z nami telefonicznie: 22 11 33 444 lub mailowo: infolinia@hbrp.pl aby złożyć zamówienie bądź uzyskać więcej informacji.